Saturday, September 12, 2009

Mendaftar sebagai "STUDENT MEMBERS" ISM.

Sehingga kini, sudah lebih daripada 200 orang pelajar dari UiTM Shah Alam dan UTM Skudai telahpun mendaftarkan diri sebagai student members ISM dibawah bahagian GLS dan keahlian ini mungkin lagi akan bertambah, hasil daripada pembukaan keahlian baru kepada pelajar-pelajar diploma Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah dan Politeknik Ungku Omar.

Seperti yang telah dimaklumkan dalam entri sebelum ini, ahli-ahli ISM student members / JOGGS ini adalah terdiri daripada pelajar-pelajar daripda UiTM Shah Alam, UTM Skudai, POLISAS dan PUO. Mana-mana pelajar yang mengambil jurusan atau bidang Geomatik atau Geoinformatik daripada mana-mana antara institusi pengajian yg tersenarai tu adalah digalakkan untuk mendaftarkan diri sebagai student members ISM.

Borang keahlian boleh dimuat turun disini.
Borang keahlain pelajar

Setiap permohonan keahlian haruslah disertakan bersama :
  • Yuran keahlian iaitu cuma RM50.00 untuk 5 tahun.
  • 2 keping gambar terbaru berukuran pasport.
  • 1 salinan kad pengenalan.
  • 1 salinan kad pelajar.
  • 1 salinan slip keputusan peperiksaan yang terkini.

Kesemua borang-borang permohonan ini boleh diserahkan kepada wakil-wakil institusi pengajian masing-masing untuk diserahkan kepada pihak ISM.

PERHATIAN :
Bahagian C dan D pada borang permohonan, iaitu bahagian EMPLOYMENT DETAILS dan PROPOSER tidak perlu di isi dan harus dibiarkan kosong.

Setelah borang permohonan diterima, surat pengesahan keahlian dan kad keahlian daripada ISM akan dikeluarkan kepada setiap pemohon.

*Sebarang pertanyaan lanjut bolehlah di email kepada kami, joggsism@gmail.com.

No comments:

Post a Comment